NASI ITIK BERMADU....

Monday, June 6, 2011
Perjalanan dari PD tengahari itu bagaikan serba tak kena. Hj Asnil pun hairan bagaimana kami boleh 'lupa' tentang laluan ke KLIA. Sedangkan lebuhraya terbentang di depan tetapi saya memandu melalui Sepang (jalan perbandaran dan berliku-liku). Dari KLIA ke KL pun jadi keliru...rasa aneh juga..
Nasi itik bermadu di Melawati menghilangkan resah. Nampaknya Hj. Asnil sama citarasa dengan saya. Saya tinggalkan Hj. Asnil di Melawati dan teruskan perjalanan. Saya perlu segera. Sekurang-kurangnya saya dapat rehat sehari esoknya. Lusa saya perlu ke Matrikulasi Kuantan. Menghampiri Genting Sempah hati saya berdetik, "Kalau singgah di IAB, dapat bersama rakan-rakan lain..tapi..jam 2.30 petang..lambat lagi ke jam 5 petang.."
Kaki kanan saya terus menekan pedal minyak.
CATATAN:
1. ALLAH SWT sentiasa memberi peringatan dan petunjuk kepada kita..cuma kita yang tidak peka...

0 comments:

Post a Comment