AKU & CINTA... mengapa....

Thursday, September 16, 2010
Beberapa orang pemantau atau 'follower' bertanya mengapa saya tidak 'up-date' blog sepanjang minggu lepas. Biasalah, kesibukan berhari raya tidak mengizinkan saya untuk mengadap komputer. Sekarang saya percaya dengan kata-kata seorang teman, memastikan blog sentiasa di 'up-date' memang memerlukan komitmen yang tinggi.
Saya akan berkongsi dalam Episod-episod AKU & CINTA tentang cerita-cerita cinta. Semoga niat saya untuk menjadikan petikan kisah-kisah benar ini sebagai panduan dan pengajaran dapat diterima oleh para pembaca. Selagi bernama manusia, pasti akan mempunyai cinta. Hakikatnya cinta itu adalah ANUGERAH dan bukan HAK MILIK. Untuk MEMANUSIAKAN MANUSIA, perlu ada CINTA dalam hati manusia.
Catatan : Kisah-kisah yang akan paparkan adalah berdasarkan cerita benar, melibatkan pengalaman teman-teman, klien dan mungkin juga pengalaman peribadi.

0 comments:

Post a Comment