TAHNIAH KAKAK...

Thursday, March 24, 2011
Selasa (23 Mac 2011):
Sebagai seorang ayah, saya gementar sejak awal pagi. Berada di kejauhan Genting ini menanti berita keputusan SPM anak sulung menggetarkan jiwa. Cuba sedaya upaya mengawal diri namun resah tidak mudah untuk disembunyikan. Setiap ibubapa menaruh impian yang menggunung terhadap anak-anak. Begitu juga saya. Bohong jika saya katakan bahawa saya tidak runsing. Itu hakikat yang pasti. Ribuan pelajar telah saya temui. Semuanya membina impian kejayaan. Setiap kali bertemu pelajar-pelajar cemerlang, hati saya membina impian untuk anak-anak saya. Hari ini impian itu termakbul. Hati saya tenang kerana anak saya menerima keputusan SPM nya dengan redha. "Tahniah kakak, kerana berjaya mendapat result yang jauh lebih baik daripada ayah dahulu!".
CATATAN:
1.

1 comments:

ore shah ale said...

TAHNIAH!!!! untuk kakak...
Semoga berjaya dalam segala bidang yang diceburi...
Kakak memang hebat!

Post a Comment