BILA BERBICARA TENTANG CINTA...

Sunday, October 10, 2010
Tersenyum sendiri saya bila ada pembaca/pemantau blog yang bertanya, "Adakah cikgu jatuh cinta?"... Barangkali peminat setia blog santai ini agaknya. Walau apapun tanggapan anda, saya ucapkan terima kasih. Pada saya, respon anda itu menunjukkan bahan dalam blog ini masih diikuti. Memang sejak saya mula menulis topik CINTA ini, saya sering ditanya, "mengapa lambat update blog?", "Bila nak sambung cerita dalam blog?". Rupa-rupanya isu CINTA merupakan isu global yang suka diikuti. Saya risau juga, blog saya nanti dilabel sebagai sebuah 'BLOG CINTA' . Berfikir tentang itu, saya fikir cukuplah sekadar itu. Saya tidak akan 'melupakan' terus topik ini, tetapi saya akan menyentuh secara sampingan dalam tulisan selepas ini... kerana saya yakin CINTA amat PENTING dalam usaha 'MEMANUSIAKAN MANUSIA'.
Anda patut bersetuju dengan saya.

0 comments:

Post a Comment