KELATE MEME GOMO!!!

Saturday, October 30, 2010
Meriah sungguh rumah saya malam ini. Abang saya dan tiga anaknya berkelah di rumah saya. Berbekalkan meehon goreng dan keropok kami berteriak dan bersorak bersama. Berbaloi sungguh berkumpul malam ini. Memang jarang sangat kami dapat berkumpul sambil menonton bolasepak!
Akhirnya naluri saya tepat kali ini. (Seperti yang saya tulis petang tadi...).
Kelantan berjaya juga mencipta sejarah menjadi juara Piala Malaysia setelah 3 kali menjadi naib juara sepanjang sejarah Piala Malaysia. Teringat sms seorang kawan sejurus selepas Kelantan menang, "SUNGGUH BANGGA JADI OGHE KELATE MALAM NI! YAHOOO!"
CATATAN:
1. Menteri Besar Kelantan meluluskan cuti umum esok (31.10.2010) sempena kemenangan pasukan Kelantan.
2. Seronok kerana menyaksikan Stadium Bukit Jalil berjaya 'MEMANUSIAKAN MANUSIA' yang bergelar penonton untuk menikmati perlawanan bola sepak tanpa unsur-unsur keganasan dan kekacauan.
3. KECERGASAN FIZIKAL DAN KECERDASAN OTAK menjadi syarat utama untuk mencapai kejayaan dalam apa-apa bidang sekalipun.

0 comments:

Post a Comment