YANG TUMBUH TAK SAMA....

Sunday, October 17, 2010
Semalam saya menulis tentang rakan kaunselor yang telah bertukar ke daerah KB.
Hari ini rakan kaunselor itu datang berkunjung ke bilik saya di PPD! Subhanalllah! Yang pasti rakan kaunselor ini tidak membaca blog saya bahkan tidak tahu pun yang saya menulis di blog!
Barangkali kuasa telepati anugerah Allah berlaku di sini tanpa sedar. Barangkali gelombang otak saya ketika menulis semalam kongruen dengan gelombang otaknya... maka dia terdorong untuk mengunjungi saya hari ini. Walau apa pun alasannya, saya rasa bangga kerana dikunjungi olehnya. Memang benarlah kata orang, PENGHARGAAN bukan hakmilik tetapi ANUGERAH. Tanda menghormati bukan semestinya memberikan material. Ucapan terima kasih adalah tanda penghormatan yang sangat tinggi nilainya.
Catatan:
1. Saya katakan kepada Linda bahawa bagi orang bekerja, di mana-mana pun sama. Yang bekerja akan tetap bekerja.
2. Terima kasih Linda.

0 comments:

Post a Comment